נדל"ן

מחלקת הנדל"ן, הינה אחת המחלקות הבולטות והאיכותיות בישראל. צוות המחלקה בעל ניסיון רב ומומחה בטיפול בכל ההיבטים המשפטיים הנוגעים לעסקאות נדל"ן.

 

עורכי הדין והשותפים במחלקה מלווים את לקוחות המשרד בעסקאות הנדל"ן בתחומים השונים החל משלבי הייזום, רכישת הזכויות, קידום הליכי התכנון, עריכת עסקאות קומבינציה, עסקאות בנייה וביצוע, עסקאות מימון אל מול גופים מממנים, ליווי בהיבטי הנדל"ן של הנפקות של ניירות ערך של חברות נדל"ן, מכירות בתחום המגורים ובתחומים נוספים, שיווק והשכרות של נכסים, פעולות אל מול הרשויות השונות האמונות על הטיפול בעסקאות אלה, לרבות רשויות המס, עריכת עסקאות בתחום הייזום והמכירה של נדל"ן מניב, טיפול בפירוקי שיתוף במקרקעין לרבות בערכאות השיפוטיות, ליווי קבוצות רכישה, וכיוצא באלה עסקאות וליווי שוטף של לקוחות המשרד בתחומי הנדל"ן השונים. 

 

הלקוחות שלנו סומכים על המיומנות והמקצועיות של עורכי הדין במחלקה, שילוו אותם בהצלחה רבה. בין הלקוחות שלנו נמנים חברות נדל"ן המובילות בארץ, חברות נדל"ן מניב, בנקים, קרנות, חברות תשתית, יזמים פרטיים וכן, גופים שונים מחוץ לארץ הפועלים בישראל.

 

מחלקת הנדל"ן פועלת בשיתוף מלא עם מחלקת הליטיגציה המסחרית ומחלקת שוק ההון של המשרד על מנת להעניק ללקוחות שלנו מעטפת ביטחון שלמה לכלל ההיבטים הנוגעים לעסקאות הנדל"ן.

 

לצד זאת מחלקת הנדל"ן מלווה באופן שוטף את מחלקת שוק ההון במשרד בהליכי הנפקות וגיוסי הון של חברות בתחומי הנדל"ן, ומעניקה את הגיבוי המקצועי בתחומים אלה כנדרש לשם הצלחת גיוסים אלה והוצאתם אל הפועל. 

 

בנוסף לתחומי הנדל"ן המפורטים לעיל, מתמחה משרדנו בייצוג יזמים ומפעילים של בתי דיור מוגן (בתי דיור לעצמאיים בני הגיל השלישי), תחום המשלב היבטי נדל"ן ומסחר, כמו גם התמחות בחקיקה החדשה בתחום זה ובפסיקה המלווה את העיסוק בתחום במהלך השנים האחרונות, אשר יש בה השלכות יומיומיות על העוסקים והמפעילים בתחום.